Coronavirus Humor

• It was full summer when we left the city. Here we are 1500 km north, so the temperature is more bearable. There’s no denying that it’s more uncomfortable in hot weather.

But consider the alternative.

• It was full summer when we left the city. Here we are 1500 km north, so the temperature is more bearable. There’s no denying that it’s more uncomfortable in hot weather.

But consider the alternative.

The ones I have are pretty thick. I shall get a much thinner/lighter one for the hot weather.

• Apparently you need at least 2 layers of 100% cotton. If you can find one with an inner layer of electrostatic fabric (I can’t find any), that is supposed to really boost the protection.

At least that’s the theory today. With luck the body of knowledge will continue to evolve.

• Apparently you need at least 2 layers of 100% cotton. If you can find on with an inner layer of electrostatic fabric (I can’t find any), that is supposed to really boost the protection.

At least that’s the theory today. With luck the body of knowledge will continue to evolve.

One that's thin and cheap will do me....thin should be easy to get here not so sure about getting it cheap though.

• ¡¡¡POR FAVOR MUJERES, NO HAGAN ESTO!!! 😡 😠😠 😡

En su casa si quieren o donde nadie las vea pero no en un restaurante. Es un lugar público dedicado al consumo de alimentos.

La verdad yo no estoy de acuerdo, no sé ustedes qué opinen pero se me hace de mal gusto.

Ya sé que saldrán muchos a defenderla, y dirán muchas cosas a su favor, pero aún así no me harán cambiar de opinión acerca de este acto.

Son malas costumbres, se nota lo que se le ha inculcado en su casa y parece que para ella es algo normal, como si nada pasara pero... eso de poner sus chanclas cochinas arriba de la mesa no está nada bien, por lo menos no para mi, no se para ustedes.

Translation: